Ten, kto nigdy nie pracował w call center nie wiem, czym to miejsce różni się od zwykłego biura. Call center to miejsce, w którym na otwartej przestrzeni w tym samym czasie pracuje bardzo wiele osób ciągle rozmawiając przez telefon. Czasem miejsce to przypomina zwyczajny ul! Telefony wprost się urywają, ciągle słychać dźwięk sygnału nawiązywania połączenia oraz głosy ludzi opowiadających o produkcie lub usłudze.
Meble do call center muszą więc spełniać jeszcze inne zadania niż zwykłe meble biurowe. Po pierwsze- muszą być funkcjonalne i ustawne, aby na przykład przy jednym stole mogło siedzieć 5 osób w taki sposób, aby sobie nie przeszkadzać. Po drugie- meble do call center są przedzielone specjalnymi, wygłuszającymi dźwięk tablicami- dzięki temu osoby siedzące na przeciw siebie nie słyszą dokładnie o czym rozmawiają. Gdyby zabrakło tych tablic rozgraniczających nikt nie mógłby się skupić na swojej pracy a dookoła panowałby straszny hałas. Nowoczesne meble do call center są na szczęście kolorowe i dizajnerskie, więc na pewno dużo przyjemniej pracuje się w takich biurach